Hos meandeliza.dk har du 21 dages fortrydelsesret fra den dag du henter/modtager din pakke. 

Sådan returnere du varer købt på meandeliza.dk via distributør

1. Registrer din returnering på app.peakwms.com/portal/meandeliza ved, at indtaste dit ordrenummer samt postnummer.

2. Herefter har du følgende muligheder for at hente din returlabel:

    • Hent en QR-kode som sendes til din e-mail og skal fremvises i pakkeshoppen (her printer de en returlabel for dig)
    • Hent selv returlabel som printes og sættes uden på pakken
3. Pak varen forsvarligt ind. Du kan genbruge Me & Eliza’s forsendelsesposer eller lignende emballage. Varerne skal returneres ubrugte og i samme stand, som ved modtagelsen med prismærker siddende på.

    4. Indlever returpakken hos den distributør, som er angivet på returlabel*. Returlabel koster 39 kr. at anvende.

    5. Gem kvitteringen for indleveringen til modtagelse af din tilbagebetaling.
    6. Tilbagebetalingen af det pågældende beløb vil ske inden for 14 dage. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med.

      *Anvender du ikke returlabel via vores returportal, er du selv ansvarlig for at varerne kommer retur til vores lager. Vær dog opmærksom på at vi ikke modtager pakker sendt til pakkeshop eller pr. efterkrav.

      Sådan returnere du varer købt på meandeliza.dk på vores lager

      1. Registrer din returnering på app.peakwms.com/portal/meandeliza ved, at indtaste dit ordrenummer samt postnummer.

      2. Bekræft "retur uden returlabel" 

      (vises denne mulighed ikke, kan du blot afslutte ved at hente QR-kode. Der opkræves ikke betaling ved at benytte returportalen. Dette gøres kun hvis pakken indleveres i en pakkeshop) 

      3. Aflever returpakken på Hobrovej 13A, 9530 Støvring i vores åbningstider: 
      Mandag-Onsdag: 10-16:00
      Torsdag: 10-17:00
      Fredag: 10-15:30

      4. Tilbagebetalingen af det pågældende beløb vil ske hurtigst muligt. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. 

      Varens stand når du sender retur

      Hvis varen er blevet brugt mere, end hvad der skal til for at undersøge dens type, egenskaber og funktion, kan den miste værdi. I så fald kan du kun få en del af pengene tilbage. Hvor meget du får, afhænger af, hvad varen er værd, når vi modtager den. I nogle tilfælde kan det betyde, at du kun får fragtomkostningerne retur.

      Fortrydelsesret 

      Som forbruger har du 21 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

      Fortrydelsesfristen udløber 21 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

      Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 21 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.

      Fristen indebærer, at du har 21 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@meandeliza.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

      Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

      Ombytning af ordrer fra meandeliza.dk 

      Ønsker du at ombytte til anden størrelse, farve eller style, skal du lave en ny ordre på meandeliza.dk med den vare du ønsker i stedet. Så sikrer du dig, at varen er din og ikke bliver udsolgt i mellemtiden. Herefter sender du den uønskede vare retur til os.

      Har du modtaget en gave fra meandeliza.dk?

      Ønsker du at returnere en gave købt på meandeliza.dk, skal du logge ind på returportalen. Det gør du ved at angive ordrenummer samt det postnummer som ordren er bestilt til. 

      Herefter skal du udfylde dine oplysninger, herunder din egen mail således du får returlabel sendt til dig selv. 

      Vælg om du ønsker at få tilsendt et gavekort eller refunderet pengene. Ved penge retur vil tilbagebetalingen ske til samme betalingskort som anvendt ved betaling. Vi har ikke mulighed for at overføre beløbet til en anden konto. 

      Kan jeg returnere uden at bruge returportal?

      Det kan du godt. Du er velkommen til selv at sende dit køb retur til vores adresse i Støvring. Vær opmærksom på, at vi ikke modtager returnerede varer sendt pr. efterkrav, samt varer sendt uden omdeling, og som skal afhentes af Me & Eliza på posthus eller pakkeshop. Vi anbefaler derfor, at du returnerer varerne via GLS eller anden pakkedistributør med levering direkte til forretningsadresse, og at varen sendes som pakkepost. På denne måde kan pakken spores, hvilket sikrer dig, at varerne er blevet leveret til Me & Eliza.

      Send dine returvarer til:

      Me & Eliza ApS
      Hobrovej 13A
      9530 Støvring
      Danmark

      Fortrydelse af en del af købet

      Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

      Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

      Ingen fortrydelsesret

      Disse aftaler kan ikke fortrydes:

      • Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
      • Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

      Reklamationsret

      Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.

      Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

      Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

      Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Kontakt info@meandeliza.dk ved reklamationer. 

      Er reklamationen berettiget, sender vi dig et forudbetalt returlabel, du kan anvende til returnering. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse. 

      Varen sendes til:
      Me & Eliza ApS
      Hobrovej 13A
      9530 Støvring
      Danmark

      Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

      Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.