Du kan sende os en mail eller ringe til os med dit ønske om, at få tilføjet en vare til din ordre, så vil vi forsøge at nå at få det med. Vi kan dog desværre ikke garantere noget, da vi kan være superhurtige til at pakke din ordre. Vi vil dog rigtig gerne være behjælpelige med at få tilføjet flere varer til din ordre. Kan vi nå at stoppe din ordre og få din ønskede vare tilføjet, så vil vi sende dig et link til betaling.
Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse? Så kontakt os endelig på info@meandeliza.dk eller (+45) 30 55 11 77, hvor vi hurtigt kan tjekke om din ordre er gået igennem.
Der kan være flere årsager til at du ikke har modtaget din ordre endnu.
Efter du har lagt din bestilling på en ordre, vil du modtage en ordrebekræftelse. Du hører igen fra os, når vi har pakket din ordre. Herefter vil du modtage en besked fra GLS med en leveringsbeskæftigelse og dit track & trace nummer, så du kan følge din pakke på fragtfirmaets hjemmeside.
- Tjek på din ordrebekræftelse om du har oplyst korrekt navn og adresse.
- Har du ingen ordrebekræftelse fået? Har du mon tastet den korrekte mailadresse?
- Tjek om du har bestilt en vare, som er markeret som en ”Forudbestilling” – det vil fremgå i titlen på produktet samt med en markering på forsiden. Hvis du har bestilt en vare, som er på forudbestilling, så vil din ordre først blive afsendt, når denne vare er kommet hjem.
- Har du bestilt en ordre i forbindelse med et stort SALE eller Black Friday, så skal du påregne en længere leveringstid. Vi skal nok afsende din ordre hurtigst muligt.
Kan du ikke finde årsagen i en af de øvre punkter, så kontakt os på info@meandeliza.dk eller + 45 30 55 11 77, så vil vi hurtigt få undersøgt problemet.
Varen bliver desværre ikke reserveret i kurven og kan derfor nå at blive købt af en anden. Først, når du har gennemført din bestilling, vil varen være din.
Har vi endnu ikke afsendt din ordre, så vil du kunne annullere den, såfremt vi når at se din besked inden afsendelse. Skriv en mail til os info@meandeliza.dk eller ring på (+45) 30 55 11 77. Har vi allerede afsendt din ordre, så er det ikke længere muligt at annullere, men så er du velkommen til at sende din ordre retur til os. Vi vedlægger en returlabel i alle pakker, som koster 39,- at bruge medmindre du har købt for over 1.500 kr.
Levering
Vi pakker og sender ordrer ud alle hverdage. Bestiller du inden kl. 13.00 mandag-fredag, sender vi pakken samme dag. I forbindelse med travle perioder som jul, Black Friday, udsalg mm. kan der dog forekomme ekstra leveringstid.
Pakker forventes at ankomme med GLS inden for 1-2 dage. Har du bestilt levering til privatadresse, og ikke er hjemme, vil pakken blive leveret nærmeste posthus. Bestil din GLS fuldmagt her, og vælg selv hvor buddet på stille pakken.
Du får fri fragt på alle ordre over kr. 399,- til en valgfri GLS pakkeshop ellers koster det 29 kr. Pakker til GLS privatadresse koster 39 kr v. køb over 399,- ellers kr. 55.
Du kan naturligvis afhente pakken i butikken - du skal blot vælge 'Afhent i butik' som leveringsmetode. Når du får besked om pakken er klar, kan den afhentes på adressen, Jernbanegade 8 9530 Støvring.
Ja – vi tilbyder gratis ombytning til anden style, størrelse eller farve.
For at benytte sig af gratis ombytning skal du:
1. Bestille den størrelse, som du ønsker på vores webshop. I kommentarfeltet noterer du, at det er en ombytning samt dit 'gamle' ordrenummer. Har du fået varen til en lavere pris ved din første ordre, så skal du også notere det i kommentarfeltet. Her betaler du i første omgang for varen og fragten.
2. Dit nye ordrenummer skal du notere på din 'gamle' returseddel, når du sender denne retur.
Når vi modtager din ombytning, så vil vi tilbage betalebeløbet for varen og en evt. difference på prisen. Vi vil også tilbagebetale pengene for en evt. fragt samt ikke trække pengene for returfragten.
Retur
Du kan naturligvis returnere en eller flere varer til os. Vi tager varer retur 21 dage efter du har afhentet din pakke.
- Udfyld den medsendte returformular og læg den med i din returpakke
- Pak varen forsvarligt ind. Du kan evt. genbruge vores forsendelsesposer.
- For at gøre det så nemt for dig som muligt, har vi også sendt dig en GLS returlabel. Pris for returlabel kr. 39,-, som vi fratrækker beløbet. Du kan også printe en ny returlabel og returseddel HER.
- Ønsker du at gøre brug af denne, skal du blot aflevere pakken i en GLS pakkeshop – husk at få en kvittering med. Me & Eliza har ikke mulighed for at spore returpakken uden kvittering.
- Har du shoppet for over kr. 1.500,- vil returfragten være gratis
- Du er også velkommen til at benytte en anden returmetode. I det tilfælde får du pakkens fulde beløb retur – vær dog obs på at vi ikke modtager pakker sendt til pakkeshop eller pr. efterkrav.
- Når din returnering modtages, vil vi gennemgå varens stand og når returneringen er behandlet, vil der blive udsendt en returneringsbekræftelse på mail. Tilbagebetalingen af det pågældende beløb vil ske inden for 14 dage. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med.
Ønsker du at ombytte en vare til en anden style, størrelse eller farve, skal du returnere din varer til os og derefter foretage en ny ordre på webshoppen. Du noterer det nye ordre nummer på returseddelen, så du får GRATIS returfragt. Når vi modtager din pakke vil vi behandle din retur på almindelig vis, hvorefter vi refundere beløbet til det betalingsmiddel der er anvendt ved betaling.
Bruger du den medsendte pakkelabel, modtager du en kvittering fra pakkedistributøren - det er med den at din pakke kan spores. Me & Eliza kan ikke spore din returpakke uden kvittering.
Har du ikke modtaget en kvittering skal du kontakte GLS.
Når din returnering modtages, vil vi gennemgå varens stand og når returneringen er behandlet, vil der blive udsendt en returneringsbekræftelse på mail. Tilbagebetalingen af det pågældende beløb vil ske inden for 14 dage. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du anvendte ved købet.
Du er naturligvis velkommen til at bytte din vare i vores fysiske butik i Støvring. Medbring varen samt returneringsseddelen.
Der kan godt gå op til et par timer før du modtager din label. Har du husket at tjekke din spam mappe eller under promoveringer?
Har du stadig ikke modtaget din label, så er du velkommen til at sende en mail til info@meandeliza.dk, så skal vi få løst problemet.
Forudbestilling / Pre-order
Det vil fremgå i varebeskrivelsen, hvornår vi forventer at få varen på lager. Lige så snart at vi får varen hjem, så vil den bliveafsendt. I nogle tilfælde vil vi afsende pre-orders over to dage ved mange bestillinger.
Nej. Det er ikke muligt for os at afsende en ordre af to omgange. Du skal derfor dele din ordre op i to, hvis du ønsker den del af din ordre, som ikke er på pre-order, tilsendt med det samme.
Så længe at vi endnu ikke har afsendt din pre-order, så kan du annullere din ordre. Send os en mail med emnet ’annullering + ordrenummer’. Herefter vil du modtage en bekræftelse på at din ordre er annulleret.
Har du bestilt en ordre, hvor du overså at en af vare var på pre-order, så send os en mail, så finder vi en løsning.
Varer og produkter
Har du forelsket dig i en style hos Me & Eliza, men er den udsolgt i din størrelse? Så kan du under produktet tilmelde dig, så du får en mail, hvis vi skulle få varen på lager igen.
Reklamation og fejl
Har du bemærket en fejl/mangel på varen, som ikke er opstået ved fejlagtig brug, skal du kontakt os på info@meandeliza.dk eller (+45) 30 55 11 77. Afhængigt af den konkrete situation vil du hurtigst muligt herefter modtage videre instrukser.
Dit køb er omfattet af købelovens regler. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det beklager vi naturligvis mange gange! Send os en mail til info@meandeliza.dk, så skal vi hurtigt sørge for at få eftersendt din vare, hvis vi stadig har den på lager. Har vi ikke længere varen, så vil vi selvfølgelig tilbagebetale beløbet.
Rabatkode
Du indsater din kode i kurven, hvor vi har et felt, der hedder 'Gavekort eller rabatkode'
Som ny kunde kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev, hvor du vil modtage en rabatkode, som giver dig 10% på din første ordre.
OBS. Rabatkoder kan ikke bruges på i forvejen nedsatte varer samt pre-orders.
Efter at du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev vil du modtageen mail, hvor du skal bekræfte at du har tilmeldt dig. Herefter vil du modtage din kode, som giver 10% på din første ordre. Husk at tjekke i din spam mappe. Vi oplever desværre nogle gange at vores system kan være lidt langsomt til at afsende mails. I sådan et tilfælde kan du notere det i kommentarfeltet på ordren og efterfølgende sende os en mail med din kode, så vil vi fratrække rabatten manuelt. Koden kan ikke bruges på i forvejen nedsatte varer eller pre-orders.
Har du problemer med at få din rabatkode til at virke, så skriv koden i kommentarfeltet, så vil vi manuelt trække koden fra. Rabatkoder kan ikke bruges i forbindelse med nogen i forvejen nedsatte varer eller forudbestillinger.
Andet
Mangler du stadig svar på dit spørgsmål, så er vi klar tilat hjælpe dig på info@meandeliza.dk eller (+45) 30 55 11 77